HOME   |   CONTACT   |   PORTFOLIO   |   21-11-2018  
 

Succesvol opgelost

De volgende vraagstukken zijn in de praktijk met succes opgelost:
  • Hoe kan ik mijn omzet verbeteren?
  • Wat kan een oorzaak zijn van een te hoog inslagcijfer?
  • Hoe kan ik de gemiddelde omzet per gast verhogen (couvert- en kamerprijs)?
  • Hoe kan ik snel op marktsituaties reageren?
  • Wat zijn handvaten om mijn personeel meer betrokken te laten zijn bij de onderneming?
  • Wat kan ik doen aan de productiviteit van mijn personeel?
  • Waarom reageren personeelsleden niet zoals ik dat heb bedacht / wens?
  • Waarom lopen de loonkosten niet in de pas met de omzet?
  • Hoe verbeter ik de teamgeest?
  • Hoe speel ik zo goed mogelijk in op social media?
  • Hoe vindbaar ben ik?
  • Wat kan ik cq kunnen wij doen om het rendement van de onderneming te verbeteren
  • Hoe commercieel is mijn team en op welke manier wordt dat in de praktijk gebracht?
  • Waarom blijven klanten / gasten weg?
  • Wat doe ik om herhalingsbezoeken te bewerkstelligen?
  • Wat kan ik doen aan mijn ziekteverzuimpercentage?

“Uw succes is onze zorg!”

 
 
   
  for-ward, management in gastvrijheid
Stellingmolenlaan 14
7241 VZ Lochem

T +31  (0)573 25 48 83
F +31  (0)573 25 46 12
M +31 (0)653 20 60 47
E info@for-ward.nl
 
by Sitework